esmaspäev, 8. märts 2021

 ÜLESANDED 09.03.21

KIRJANDUS

Mine lehele: https://lugudevestja.inspiratsioon.ee/

Keeruta Juturatast. Kuula ära loosiga saadud tekst ja pane paari lausega kirja, millest lugu rääkis ja mis oli sinu arvates selle loo mõte.

Keeruta ratast kokku 3 korda.

Saada mulle oma mõtted kolme loo kohta e-mailile.


INGLISE KEEL

Veebitund kell 9.25

meet.google.com/cux-eomu-vqu


MATEMAATIKA

Kirjuta reeglite vihikusse minu saadetud dokumendist esimene lehekülg.

Tutvu uue teema reeglite ja näidetega.

Lahenda minu saadetud materjali abil TV lk 30 ül 60, lk 31 ül 61.

Saada mulle TV foto.

Kümnendmurrud.docx

INFOTEHNOLOOGIA

EESTI KEEL

Kordame kontrolltööks.

Vaata läbi video: https://www.youtube.com/watch?v=IA2mdQNoWGg

Täida töövihikus lk 28 h 2., lk 29 h 4. ja 5.

Saada mulle TV foto

KEHALINE


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 VIIMANE KOOLIPÄEV  Selle õppeaasta viimane koolipäev on 10.juunil 2022.  Päevakava: 8.30 Klassijuhatajatund 9.00  Teadusteater (Psühhobuss)...