reede, 20. märts 2020

ESIMESE KODUS ÕPPIMISE NÄDALA LÕPP

Töökas nädal on saanud oma lõpu ja saame minna koos nädalavahetust ning kevadet nautima. Tahan kiita teid, Ege ja Reno, et olete tublisti vastu pidanud. Kõik tööd on õigel ajal esitatud, fantaasia lendab ja samas olete oma töödesse tõsiselt suhtunud. Õppimiskohti oli sel nädalal nii teie kui ka minu jaoks. Ma usun, et järgmistel nädalatel läheb juba palju ladusamalt. Tänan teid, lapsevanemad, et olete igati olnud oma lastele toeks ja õpetajateks. See nädal ja ka tulevik põhinebki meie kõigi rõõmsal koostööl. Üheskoos tähtede poole! Mina olen uhke, et olen 4.b klassi õpetaja :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 VIIMANE KOOLIPÄEV  Selle õppeaasta viimane koolipäev on 10.juunil 2022.  Päevakava: 8.30 Klassijuhatajatund 9.00  Teadusteater (Psühhobuss)...