esmaspäev, 6. aprill 2020

MUUTUSED HINDAMISES ALATES 06.04.20

Alates esmaspäevast, 6.aprillist kuni eriolukorra lõpuni on Rakvere Põhikooli hindamissüsteemis  muudatus. Distantsõppe  lõpuni ei kasutata numbrilist hindamist, vaid  hinnete  3, 4, 5 asemel on hinnang „arvestatud“  ja  hinde 2 asemel hinnang „mittearvestatud“. 
E-koolis märgime  õpilaste tööd järgmiselt:
  • õppeprotsessi tööd, mida õpetajad palub kindlaks tähtajaks õpilastel endale esitada:
esitatud töö – OK
mitteesitatud töö – X;
Kui X –ga tähistatud töö on hiljem (järgmiseks õhtuks kella 21.00-ks pärast esmast tähtaega) esitatud, muudab õpetaja selle OK-ks.
  • teadmisi/teemat kokkuvõtvad tööd, mis on planeeritud kontrolltöödena:
arvestatud – AR (50-100% teadmised ja oskused nõutavast)
mittearvestatud – MA (0-49% teadmised ja oskused nõutavast)
MA ja A töödele annab õpetaja tagasisidet lühidalt sõnaliselt ja/või protsentuaalselt. 
Õpetaja võib kindlaks määratud koguse esitatud/esitamata tööde peale kokku panna AR või MA.
MA tööd saab parandada 10 õppepäeva jooksul.
III trimestri kokkuvõttev hinne tuleb AR või MA. Aastahinded on numbrilised, arvesse lähevad kahe esimese trimestri hinded, mida nö kaalub kolmanda trimestri hinnang.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 VIIMANE KOOLIPÄEV  Selle õppeaasta viimane koolipäev on 10.juunil 2022.  Päevakava: 8.30 Klassijuhatajatund 9.00  Teadusteater (Psühhobuss)...