kolmapäev, 1. aprill 2020

ÜLESANDED 02.04.20

MATEMAATIKA

Täna jätkame murdude teemaga. Kordame seni õpitut.

1.       Tee läbi järgmised testid ja vaata, kui hästi on sul murdude teema selgeks saanud.

NB! Murde on tihti kirjutatud ka nii, et murrujoone asemel kasutatakse / märki. Näiteks: 4/5, 2/8 jne.



2.       Ava õpik lehekülg 86 ja lahenda ülesanne 1104. oma ruudulisse vihikusse.

 PILTI TEHA POLE VAJA, KIRJUTA MULLE LIHTSALT, MITU ERINEVAT VIISI SA ÜL 1104. SAID.


MUUSIKA
1. Tuleta meelde, mis muusikapalaga oli tegemist. Nüüd uues kuues naljakuu alguse puhul.
2. Laula kaasa. See laul peaks kodusõppe lõpuks selge olema.
õpik lk 62 või e- õpik
3. Täna võtame luubi alla meeshääled. Laula kaasa
LAULGE POISID- laul kestab kuni 1:20, edasi lähevad teised laulud
Poisid on kuni 10-12 aastaseni sopranid ja aldid, peale hääremurret hakkavad kujunema meeshääled.
Kuula kui kõrgelt üks poiss- sopran suudab laulda. Seal tuleb üks kuulus koht, mida oled kindlasti kuulnud.
4. Loe õpik lk 61 ja 63 millised on meeshääled. Loe ka kuulsa tenori Luciano Pavarotti kohta.
5. Pane end proovile, kui hästi juba hääleliike tead.
6. Ja veel üks W. A. Mozarti ooperilugu aga hoopis eriliste esitajte poolt.
SAATA MULLE SEEKORD MIDAGI VAJA EI OLE!


INFORMAATIKA
Tere sõbrad!
Tänase tunni ülesanne on vahva! 
Kõigepealt võta lahti oma eesti keele õpik lk 116-119. Seal on lahedad luuletused.
Vali välja sulle kõige rohkem meeldinud luuletus. Loe see vaikselt läbi.
Ja nüüd tee sellest salvestuse keskkonnas 

Panen siia juhend, keskkond on hästi lihtne. Ma väga loodan, et sa saad luuletuse salvestada ja salvestuse mulle saata.
Jään põnevusega ootama. Kui vajad abi, kirjuta mulle.





EESTI KEEL

Tänase tunni teemaks on otsekõne kasutamine tekstis. Saadan sulle ka uuesti otsekõne esitluse, kui soovid seni õpitut üle vaadata.

1.       Ava õpikus lehekülg 150. Loe läbi katkend „Peretütar ja vaenelaps“. Lehekülje alumises servas on värvilistes kastides tegusõnad, mida saab saatelausetes kasutada.

Saatelause ei näita ainult seda, kes räägib, vaid ka seda, kuidas on midagi öeldud: kas sosinal, karjudes vms.

Näited: „Mine minu aiast minema!“ KARJUS mees pahaselt.

„Palun too mulle poest jäätist,“ SOSISTAS väike Mia.

Isa UURIS minu käest:“ Kas sul on homsed tööd juba tehtud?“

2.       Ava töövihikus lehekülg 86.

Harjutus 184. Lisa saatelausesse sobiv tegusõna ja pane puuduvad kirjavahemärgid. Vali nende sõnade vahel, mis on õpikus lk 150 värvilistes kastides. Ära kasuta sõna ÜTLEMA. Kasuta igas lauses ERINEVAT tegusõna. Muinasjutte pole vaja määrata!

TEE ÜLESANNETEST FOTO JA SAADA MULLE.



LOODUSÕPETUS

Tänase tunni teemaks on Erituselundkond.

1.       Ava õpik lehekülg 66-67. Loe läbi tekst, keskendu tumedas kirjas mõistetele.

2.       Ava töövihik lehekülg 38. Kasuta töövihiku täitmisel õpiku abi.

Harjutus 1. Kirjuta tabeli esimesse tulpa, millised jääkained inimese kehas tekivad. Teise tulpa pane kirja, milline elund/elundid seda jääkainet väljutab. Kasuta õpikus lk 66 olevat sinise taustaga teksti.

Harjutus 2. Kirjuta joonisele, kus asuvad: nahk, neerud, kusepõis, pärasool, kopsud). Märgi iga elundi juurde, millistest jääkidest see meid vabastab: TAHKE, GAASILINE, VEDEL.


4.       Teema kohta võid vaadata multikat: https://kidshealth.org/en/kids/usmovie.html


TEE TÖÖVIHIKUST PILT JA SAADA MULLE.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 VIIMANE KOOLIPÄEV  Selle õppeaasta viimane koolipäev on 10.juunil 2022.  Päevakava: 8.30 Klassijuhatajatund 9.00  Teadusteater (Psühhobuss)...